Ska jag eller ska jag inte..?

Det värkar som om att det finns några som inte vill att jag ska sluta blogga. Men då får ni ju ockå börja kommentera lite. Det är ganska tråkigt, men ändå så älskar jag det. Haha, det kanske låter konstigt men så är det. :P Jaja whatever. Vi har nyss kommit hem och ungarna kollade på bio. Dom tyckte den vaar bra. :)
Jag och syrran och hennes kille var inne och typ kollade på tvn och dom ska köpa en ny till deras vardagsrum dom ska typ köpa en 50 tummare, och deras barn ska få den dom har i varsagsrummet som är 42 tum. Och jag kanske ska få deras tv som dom har i sitt rum då, hur bra är inte det? (a) Då slipper jag kolla på film på datan. Men jag måste ju självklart köpa dvd och så! Jag bara älskar min syster! Men tyvärr så kan jag inte berätta varför. :) Hon är som en bästakompis för mig, haha fast hon är liksom 35 år. :) Snackade med Sofie lite också, och vet inte om jag ska göra de. Men tror nästan det.. :O

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, då gör vi ju det tillsammans. :) <3

2010-01-16 @ 22:23:03
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0