Saknar sommaren 09!

Jag har inte sovit ett skit! :o
Jag har typ legat i min säng och spelat på mobilen, och snackat med Ida. Hahaha
Asso jag är inte ens trött! :O
Sitter och snackar med Patrik på msn nu, roligt :D
Vi snackar om typ Sommarlov!
Fy fan vad perfekt det skulle sitta nu! Jag saknar verkligen det. När man inte behövde gå runt med en köttbullejacka! :O
Men som sagt, nu slipper jag allt krångel med mössa och vanttar och allt det där i en vecka! (a)
Jag och Ida har ätit frukost precis, hahaha :P
Nej men nu måste jag fixa allt annat, och ska fortsätta och snacka med Patrik på msn!
Ni får ha det så bra här i den KALLA Sverige! :D

Hit ska jag åka!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0