my love for you will never change.

Har inte bloggat ordentligt på ett tag, men det är så irriternade när inte blogg.se funkar så som den ska!
Ibland kan man inte lägga in bild, ibland kan man inte kolla statistik.. Det är skit irriterande. Och min är fortfarande så konstig när jag loggar in. Är eran också det? :O
Whatever, Ligger i sängen och har precis fixat mig lite. Vet inte vad jag ska göra idag, vill gå ut och träffa lite folk. Men det är så kallt så jag orkar inte. ^^ Igår så var det ganska mycket folk här hemma, lite jobbigt var det för det var massor med småungar.. Men det var bra, för jag lackade inte iallafall, jag klarade och hålla mig. :P
Senare på kvällen så satt jag och kollade på step up 2, älskar den filmen. Eller aa. :P
Bloggar väl senare. om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0