kristin ass skriver

Tjena alla fjortishooooews! Läget alla coola? ;) Det är ju värdlskända kk som skriver här. Tönten sitter och läser medans tuffingen tar över hennes blogg. Visst är dendendenden braaa? SKA JU SLAGGISH HERE BOYS AND GIRLS. Imorrgon ska hon bli av med sin oskuld, visste ni det?

Jag ska vänta tilla den 6 april 2016.. :$ för er som undrade dåra! Imorgon är det skola.. men jag är ju rätt rik, pågrund av min blogg, så vet inte om jag pallar skolan imorgon? Jag lär ju klara mig med de pengarna jag har!! Ofcourse :) hihi. Nu ska jag dunka på fjortisdunkelidunkdunk så att jag stör henne! BOKTÖNT <3 TUFFTUFFING

gå in på min heta dundercooola blogg; http://dauh.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hmm.. Det är fett irriterande.. Man kan lixom heller inte se sina besökare -.- Eller alltså hur många.. -.-

2010-01-28 @ 22:18:08
URL: http://muurmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0