HEJDÅ SVERIGE!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, Jag har packat och allt idag.
Och jag sa ju att jag skulle åka till Skärholmen i morse, det gjorde vi ju också, men allting var stängt... :S
Gud vad jag blev sur. :( Jag skulle typ kö´pa en bikini, typ ett linne och ballerina skor.
Men det får jag väl köpa där. :O
Det kommer inte bli något mer inlägg (av mig) på typ en vecka, men Jossan som är så snäll kommer blogga istället för mig!
Jag hoppas ni har det bra här i sverige, för jag kommer ha det bäst i spanien!
Men det är inte alltid så fint väder där, jag hoppas iallafall på det bästa.
Nu måste jag packa det sista, sen åker jag inatt!
Kommer sakna vissa personer! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0