Frågestund! - Kanske lägger ner bloggen också..!

Jag vet inte riktigt om jag ska sluta blogga. Det känns inte lika roligt längre när det har blivit så lite besökare. Eller jag kan ju självklart förstå varför. Jag har ju inte bloggat så mycket på senaste tiden. Men efter att jag kom hem från Gran Canaria så har min blogg blivit jätte konstig.. Vet inte varför. Men jag hade tänkt och ha en frågestund för er som vill fråga eller veta något om mig innan jag lägger ner den här bloggen. Jag kanske bloggar mer. Det är inte säkert att jag tar bort den. Jag kanske gör en ny senare när jag känner för det. Vi får se hur det blir då.
Men bara så att alla vet så har jag frågestund nu! Jag vet att jag hade det förut, men då fick jag typ tre frågor. Och då var det inte så kul och svara på dom så jag sket i dom.. -.- Men nu får ni fråga så mycket ni vill och jag kommer svara så ärligt jag kan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0