Egentligen skulle jag vilja vara hemma för att.. aa.. :(

Jag är vaken! Jag har jätte svårt och vakna på morgonen nu, eller den här veckan har det varit så.. :O
Som sagt så är det ju tyvärr skola idag. Men skolan kommer nog gå ganska fort idag tror jag. :) Om jag har kollat rätt så slutar jag typ kvart över ett typ. (a) Fördta lektionen är so sen är det idrott sen har vi typ lunch efter det så har vi typ läsning efter läsningen så har vi no, på dom lektionerna så är det ganska tråkigt för våran lärare kan inte snacka svenska.. -.- Idag har jag mina blåa Canada ocn en vit tshirt. Vet inte om jag kommer att sminka mig. :P Kommer säkert ändå få vatten över mig.. -.-' Det kommer inte bli något bloggande i helgen tror jag, men kanske. :) Jag ska till Norsborg i helgen, och då kommer jag typ bara umgås med dom och snacka om livet. ;)
Jag åker direkt efter skolan så jag vet inte om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag åker. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0