Du kan ju vara lite mer drygare.. -.-

Sitter och snackar med aleks på msn nu.. -.-
Han är en riktig tönt, han typ dödade mig idag.. :O
Ja men iallafall, kanske ska ut med Han Mile och Sofie,men vet inte riktigt. :D
Det känns som om att klockan är nio ungefär. Jag har inget smink eller något eftersom att det blev helt cp iskolan efter att han hade kasstat vatten på mig.. -.- och typ bröt min rygg och allt.. Ni ska få se om Davve har kvar filmen på sin mobil, så blir jag behandlad i skolan.. -.- Haha, men iallafall så vet jag inte riktig vad jag ska skriva mer. Jag tror inte ens att jag kommer gå ut med dom, Juste, vill bara säga att Aleks är rädd för Miles mamma! Hahahahhaha! :D

(Namnet har inget med texten och göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0