Tack för den flummiga dagen tjejer!

Haft en skit bra dag idag, bara en tjej dag. :) Har varit mycket med Kristin idag, Skoldagen var ganska soft. På svenska så skulle vi skriva ett brev som vi ska läsa när vi går i nian, Gud jag kommer skratta skit mycket då för jag skrev massor med personliga saker.. :$ Och jag hoppas att inte allt av det blir förendrat. (a) Efter skolan så drog jag Sofie och Kristin till Huddinge. Vi gick först och fikade, Kristin hade inga pengar så jag gav hene typ 30 kr. Jag köpte en kaffe och en kladdkaka, men den var äcklig.. :S Efter det så gick vi typ till H&M, Jag köpte lite saker, och det gjorde Sofie också. Hahha, hon köpte typ färdiga saker så att man kan waxa benen. :P Sen drog vi typ till någon annan affär, jag köpte tre t- tröjor från MQ. Najs. Efter ett tag så drog vi hem, eller Kristin Tog typ ett konstigt tåg. :P Jag och Sofie Drog hem till mig, Jag hjälpte henne och waxa hennes ben, det var skit roligt för hon skrek, hahahha! :D Sen har vi kollat på lite gamla bilder och typ videosar från somras när Kristin sov hos mig för första gången! :D Sofie gick hem för ett tag sen. Nu ska jag kolla runt lite, skriver kanske ett litet inlägg senare ikväll. :)
 
Pussar en lycklig Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofie

SKIT ROLIGT IDAG!!! :D <3

2010-01-12 @ 20:28:27
URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Postat av: Sofie

SKIT ROLIGT IDAG!!! :D <3

2010-01-12 @ 20:28:47
URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jaaaaa! :D

2010-01-12 @ 20:43:17
URL: http://hammarbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0