Vad har hänt med alla mina besökare? :O

Nu är jag tillbaka som vanligt igen! Eller jag tror iallafall det, om det inte finns något annat som hindrar mig. :)
Resan var helt OK... Lite tråkig var den.. "/ Haha. :P Jaja, idag så var det ju skola, jag började klockan 08.00 Med Engelska.. -.- Vi har fått nya klasser/grupper och platser. :P Haha, jag fick iallafall sitta brevid Julia! (a) Vi har alltid kul på lektionerna, och skrattar typ alltid.. :$ Ibland blir det nog lite för mycket så att vi får skäll, haha :)
Efter Engelskan så hade vi typ läsning i 20 min, Min bok är ju så grymt bra så jag älskar den lektionen. :) Efter läsningen så Åt vi typ Lunch, men vi har inte våran lunch tid då, det är typ bara en rast på 20 min, men vi brukar alltid gå och käka då iallafall, efter det så har vi spanska, (hatar det ämnet..) Men idag var det så jävla kul! Jag var hur flumm som helst, har inte garvat så mycket på skit länge, hahha, omg! :D Jag satt typ bara och snackade mest, men jag pluggade iallafall det som vi skulle göra på den lektionen. Jag märker verkligen att jag är sämst på Spanska! :O Jag skämmde ut mig totalt idag, Jag visste inte ens vad "Que tal" (stavning?) Betydde.. :$ Och jag har liksom studerat spanska i två år typ. :S Haha, men Kasper hjälpte mig iallafall. Efter spanskan så drog jag Melli och Kristin till centrum, köpte lite saker. Sen så gick vi upp, och då skulle vi ha svenska. Det gick bra på den lektionen också. Efter svenskan så hade typ mentors tid, och sen slutade jag! :D Jag skulle typ hem, men sen ringer Melli mig och frågar vart jag är och säger att hon inte ska rida förens halv fem typ, så jag går typ tillbaka till skolan och sen förbi den, och in i skogen, och jag visste att jag skulle ramla så jag la mig ner och melli satt på min mage, så vi åkte typ pulka med min jacka, hahaha, det var skit roligt! :D Sen så ramlade Melli typ 20000 gånger på väg hem till henne, men vi luckades iallafall och komma hem till henne helt levande! :) Så man kan säga att min dag idag har varit skit nice. (a) Förutom att.... Det är SVIN KALLT UTE!


Vill kunna gå till skolan så.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa jusste, det var askul, när ni åkte med din jacka. Jag stog och börja asgarva åt er! :D<3

2010-01-11 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0