Är för trött idag.

Nu har jag vaknat! Orkar inte fixa mig alls idag.. Har bara på mig mjukis dress byxor och linne och kofta. :P
Och sen har jag bara satt upp mitt hår i en bulle och inget smink. Vet inte om jag inte kommer Sminka mig alls idag, kanske gör det innan jag går? Hmmm...? Jaja, jag tror jag ska äta lite idag. För jag har ganska mycket tid på mig. :) Idag vet jag inte vad jag ska göra, Vet inte om Sofie skulle komma hit. Vi får se. :) Jag måste iallafall städa mitt rum ordentligt. Hampus och Victor stökade ner hela rummet. Det är de ända dom är bra på.. -.-
Jag börjar tio över åtta idag. Och slutaar tre, egentligen slutar jag två, för vi har ingen elevensval. Men jag brukar ju sitta kvar i skolan på onsdagar, men gör det istället idag. För imorgon kan jag inte! :D


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA! Jag vet varför du inte kan. För du ska vara med lilla mig! :D <3333

2010-01-19 @ 07:42:51
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0