Chill

Kom nyss hem! Har ju varit i skolan dåra. Jag åkte ju från Gnesta, så var tvungen att gå upp halv sex. :P Men det var soft, Jag var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. (a) Men skolan var iallafall bra också hade ju ingen elevensval, har bara det varannan vecka, men då slutar jag fyra varannan vecka också. Men det får man leva med. Så jag slutade två idag, men var kvar tills klockan tre med Felixs, hjälpte ham med typ några skidor han gör på slöjden med Eric? Ganska coola. :) Efter det så stack jag Felixs och Goran typ till Gorans port eller vad man ska säga? :P Satt och snacka med dom i typ mer än en timme. :P Felixs missade alla sina bussar. Hahah :D Nej, nu ska jag plugga lite, sen blir det nog lite tv eller något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0