Usch..!

Har varit hemma hela dagen idag. Kräktes i morse, men jag mådde illa igår kväll innan jag gick och la mig. Så jag blev inte så förvånad. Har typ sovit och legat i sängen. Finns verkligen ingenting och göra när jag är hemma och är sjuk. Men som tur så ska jag skaffa tv i mitt rum snart. :O Så då kommer jag kunna ligga i sängen och kolla på tv. :) Igår kväll så snackade jag i lur med typ Lollo och Ozzie, men sen så lackade Lollos morsa så hon var tvungen och lägga på. :P Jag och Ozzie snackade till klockan ett, men jag råkade lägga på. Och orkade inte ringa upp igen så jag skrev ett sms att jag skulle sova. Jag somnade kanske efter 3 min eller något. Jag var skit trött men jag kände inte det när jag snackade i telefon. :P Ska väl till skolan imorgon, eller vi får se hur jag mår. Men på Onsdag så ska jag nog träffa Lollo, Kovacs kanske skulle vara med också? :P Hahhaa, har aldrig träffat han. Så det ska bli lite kul. :) Nu ska jag nog ladda ner någon film och kolla på. Hoppas ni mår bättre än mig.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Också hemme och sjuk idag. :( Feber. Jobbigt.

2010-02-01 @ 14:03:54
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0