Stuvsta vårdcentral. :]

Hemma och håller att på och plugga, men det går ju självklart inte så bra.. (a) Skolan var skön idag. Kändes som om att vi knappt hade några lektioner, men vi hade engelska prov på morgonen. Det gick faktist bra för mig. bättre än vad jag trodde. :) Vi har ganska sköna lektioner på måndagar. Så det är en fördel. Men ändå så hatar jag skolan på måndagar för att det är så jobbigt att gå upp. Idag gick jag upp halv åtta. Och det är den tiden jag brukar gå när vi börjar åtta?! Så jag blev lite stressad. Men jag kom typ 3 min försen. Så Jag han ganska bra faktist. Vi slutade 10 i två idag tror jag, men jag gick kvart i för att pappa skulle hämta mig, vi skulle till vårdcentralen i stuvsta. Så han hämtade mig. Och sen så gick jag in till den där "läkaren" Med mamma. Jag ska typ skaffa P-piller?! :O Eller det är inte säker, jag ska ta några andra tabletter och kolla om dom funkar bra, annars ska jag till en gynikolog (stvning?) och kolla om jag verkligen ska ha P.piller eller något. :) Men vi får väl hoppas på det bästa. Mamma vill typ inte att jag ska börja använda P-piller. Hon är rädd att jag ska få blodpropp? Vet knappt vad det är? Men ändå. :P


Vad tycker ni.. Är jag för ung för att börja använda P-piller?
Och finns det några nackdelar med det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du ha p-piller? Funderar du på att ha sex eller?

2010-02-08 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0