Så rolig humor asso!!! :D

Jennifer Hammarberg
Ta bort

Jennifer Hammarberg Lollo kan inte läsa!!!!! :D AHAHAHAHAHAHAHAH! :d ♥

Louise Andersson
Louise Andersson
-.- sååå tråkig -.- ♥
för 8 minuter sedan
Jennifer Hammarberg
Jennifer Hammarberg
hahhahahahha, nej så jävla kul! :D
för 8 minuter sedan ·
Louise Andersson
Louise Andersson
är bättre än dig på allt min älskade vän! :D Hur känns deti magen! HAHAHAH? ♥
för 7 minuter sedan
Jennifer Hammarberg
Jennifer Hammarberg
Hahahahaha, känner att något sparkar lite. Och mår lite illa.. :O Annasr är det bra. Ska bli mamma ledig snart.. :) ♥
för 4 minuter sedan ·
Louise Andersson
Louise Andersson
HAHAHAHAHHA! finns inget roligare ? :) snygg bild du skickade på din spya till mig idag (a) fan vad najs,! vad ska barnet heta? ;)
för 3 minuter sedan
Jennifer Hammarberg
Jennifer Hammarberg
hahaha, jag vet. Det var säkert lite delar av barnet som jag spydde upp.. Tror jag såg en hand som låg i battnet. Kan du kolla du kanske också ser det. ;) hmm.. Det beror på om det är en kille eller tjej :D ♥
för 2 minuter sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0