Måste duscha innan. (a)

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men blogg.se har varit helt knas.. :S
Skit jobbigt! Iallafall så var skolan ganska soft idag. Men KK slutar idag, och börjar i kvarnberga på måndag( alla fjortisarnas skola) Så det var lite tråkigt, jag började gråta på matte lektionen i typ tisdags för att min lärare sa hejdå till henne då typ.. :( Det var skit jobbigt.. Och absolut inte kul..! Men jag började inte gråta idag faktist, det var lite konstigt, men skönt. :) Tänk att jag aldrig mer kommer ha lika roligt på lektionerna utan hennes torra humor.. Jag ska till Felix och Hampus ska också vara där typ? Melli kommer kanske sen också, wihoo :D
Hoppas det blir en chill kväll. :) Självklart kommer jag ta med mig kameran, och kommer ta mycket kort hoppas jag. (a) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0