Är i Gnesta?!

Shit vad jag har varit stressad. Min syster kom ju hem till oss vid kanske tre, och hon skulle hem sen vid halv 10. Och då frågar hon om jag vill följa med henne hem och sova hos henne. Så jag ble  skit glad och självklart så ville jag ju. Så nu sitter jag hemma hos henne i gnesta! Kan ni fatta att jag ska åka till min skola som ligger i Stuvsta?! Från gnesta? :P Hahah. Jag måste upp vid klockan halv sex kanske? Och bussen går halv sju från björnlunda till gnesta, och där ifrån så tar vi tåget mot södertäljehamn, och sen byter vi tåg mot stockholmsC märsta. Det kommer vara skit jobbigt. Men vi kollade på SL så att allt skulle stämma med tiden, så att jag skulle komma i tid till skolan. Det stog att jag skulle vara i Stuvsta 07.50 så jag har tjugo min på mig att gå till skolan, det hinner jag lätt! :D Men jag kommer vara jävligt seg imorgon i skolan! Ska logga ut nu, det blir en lång dag i skolan imorgon. :P

Godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0