tråkigt.

Hej , nu siiter jag hemma och har tråkigt! Idag har jag varit i skolan , de var väl sådär.. Jag glömde min skåpnyckel hemma , så jag hade typ ingenting och göra idag ?! Den har dagen har gått ganska segt.. Men iallafall , vi hade ganska tråkiga lektioner idag , det började med typ matte 09.20. Fy fan vad jag hatar våran matte lärare , hennes röst är verkligen jobbig och lyssna på ! Man får fan ont i huvudet. :S sen hade vi So , det var väl sådär , jag satt och lekte med penvässaren (a) haha , hade ganska kul! x] Efter det så hade vi lunch, kommer inte ihåg vad det var..  eller joo, det var typ potatis med skinka , ingen aning vad det heter :P Efter lunchen hade vi slöjd , det är ganska kul faktist , fast inte idag.. vi håller på att göra typ metall gubbar? haha , men idag gjorde vi något annat.. efter det så hade vi No , jag fick typ utskällning av våran lärare för att han tycker att jag sprang runt så mycket. ? :S Hatar honom! Så han snackade med mig efter lektionen.. Sen fick vi sluta lite tidigare för att våran engelska lärare ska åka till Göteborg, så vi slutade typ vid 14.35 :) Efter som att jag inte hade någon skåpnyckel så var jag ju tvungen och lämna min väska i någons skåp så jag lånade felixs skåp under dagen, och jag hade inte tagit ut min väska från han skåp , och då får jag reda på att han redan har gått från skolan ?!! Så jag fick panik , men han hade inte kommit så långt (a) så han fick gå tillbaka med mig :) Matilda hade min mobil , och den höll jag också på att glömma , haha , så var tvungen och springa efter henne också :P Sen gick jag ner till centrum , där träffade jag Linda,Pontus,Patrik,Wille,Linnea,Loam,Emma,Antoni och Sara.P så jag stannade lite med dom också, Efter det så såg jag typ Lollo,Emma och Westling , dom skulle sola i stuvsta :) Haha , juste så Ante , Victor och Felix.F också :P Sen var jag tvungen och gå hem för att min farmor ska komma , så nu sitter jag här hemma och väntar på henne... -.- :S Mamma och Pappa är typ på något möte , så jag ska typ vara helt ensam med henne , HJÄÄÄÄLP ?!? :O Aja , ska fixa rummet lite innan hon kommer.


Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0