Söndag

Nu har jag kommit hem från ip. Jag var där för att kolla på mellis match :)
när dom hade samling så satt jag typ helt själv , sen kom Lollo och Sara , sen kom typ Erik och Victor också.
vi satt och kollade på matchen tsm :) stuvsta vann typ med 7-2 tror jag :) inte riktigt säker , dom mötte typ rönninge. efter det så skulle p-96 spela match mot bajen :) dom vann med 4-2 tror jag :) har inte riktigt koll på det där ;) när dom hade spelat klar så gick vi in till omklädiningsrummet och satt där inne för att det var så kallt ute ! alla frös ihjäl typ , det började spö regna typ.. Just nu sitter jag med datan i famnen och kollar på one three hill , skit bra ! Nu ska jag fortsätta och kolla ! skriver senare :)

 Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0