Ska börja bloggga nu !

Hejsan alla !
Nu har jag bestämmt mig, jag ska börja blogga! det ska bli ganska kul faktist. jag har tänkt på att börja för jätte länge sen , men det har inte blivit något. Jag antar att jag inte kommer att skriva så mycket i början, just nu är jag hemma hos Melinda , jag slaggade där , Hampus också. egentligen skulle victor också sova här , men han fick inte sen. tråkigt. igår kväll så låg vi och kollade på film "män som hatar kvinnor" fattade inte så mycket men..,  Haha , vi vaknade typ vid 8 för att hampus började hoppa i våran säng !! fan vad irriterade vi blev. nu sitter jag och skriver på mellis mini data , det funkat sådär ;) melinda och hampus  typ brottas? idag ska vi till ip för att båda ska typ spela match :)
aja , skriver mer när jag har tid .
Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0