sjuk.. igen ?

Idag är jag hemma för att jag är typ sjuk. Jag har varit sjuk skit ofta nu på sista tiden , ingen aning varför ? Antar att jag bara kommer typ ligga i sängen hela dagen , eller det blir väl kanske lite tv om det finns något bra att kolla på. Annars så kollar jag väl på film på datan! Jag har ju gjoer om mitt rum för någon vecka sen , och mamma tycker att det är så tomt , så jag kanske ska ha en dubbel säng , eller inte dubbel säng , men en större :) Det ska bli skönt , hoppas jag bara får det! (a) Nu sitter jag i sängen och ska typ söka på lite kläd sidor, jag ska shoppa med min farmor någon dag i farsta centrum :) Då får jag typ välja vad jag vill ! (a) Asso jag har typ inga kläder ?! Jag måste bara ha nya!! Men nu ska jag fixa lite saker på datorn också! Bloggar senare om jag har något och skriva ;)

Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0