Louise Andersson <3

Louise gumman , jag vill verkligen att du ska veta att du betyder skit mycket för mig. Vi har inte träffats många gånger , men det kommer mer vah ? Du har hjälpt mig under svåra tider. Dom tiderna som jag inte klarar av själv , dom tider då ingen annan finns för mig , dom tider jag har förlorat allt. Då har du funnits för mig. Jag önskar att jag hade lärt känna dig innan. Du är en så grymt otrolig tjej! Du är så stark , du klarar av allt! Tvivla aldrig på att du inte duger , eller att du inte har någon kvar. För du kommer alltid ha kvar mig , och du duger för alla! Alla dom som känner dig ska vara väldigt stolta över att få lärt känna dig!

I LOVE U <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0