känns som evigheter ?

Hejhej ! Känns som evigeter sen när jag bloggade ! Jag bloggade i morse , men ändå (a) idag så har jag varit i skolan. Det var ganska kul. Var på bra humör!! :D skit härligt (a) efter skolan var jag lite med patrik kasper sara och kristin. Vi sminkade patrik och kasper. Fan vad roligt ! Hahaha! sen skulle vi hem till kristin, när vi stog utanför hennes port så säger hon att hon inte har några nycklar.. ?! så vi gick hem till mig istället. Men det var bara jag sara och kristin då. Vi skulle färga hennes hår, eller sara ärgade det. Det blev snyggt, men hon skulle ha tagit en till burk. för det blev fortfarande lite blont på vissa ställen. Klockan blev ungefär halv åtta tills dom gick. Så nu sitter jag här och webbar med Sofie och Simon, smsar med Lollo och Fredde. Imorgon ska jag väl vara med sofie tror jag :) Ska bli kul! var ganska länge sen jag var med henne :) nu ska jag nörda framför datan tror jag :) skriver mer senare kanske , eller imorgon :)
     
Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0