Hemma

Hejsan alla! eller , alla som läser min blogg ;) Inte för att det är så många men iallafall =) Idag var jag i skolan , det var väl s¨där. Ibörjan var det kul, första lektionen var engelska den var skit rolig med sofie och anton ! =) Hahah , fan vad flummiga vi var :P Sen  så hade vi No och det var skit kul med ebba:D Efter att vi hade slutat så hade hampus en lekton kvar för vi slutade inte samtidigt , så jag satt och hjälpte honom lite på So:n för att jag är så snäll (a) Jag hade precis haft allt det där innan dom ;) men iallafall , efter skolan gick jag hem till kristin den coola =) vi åt mackor och hon typ ränsade sin tros låda ?x] hahahha !Efter så stack vi till ip , för att hon hade träning klockan fem , så jag satt med sofie och denise, sen kom Dom coolaste , Lollo och Ante. så jag satt med dom också. vid klockan sex så skulle jag hem , det skulle lollo också , så alla gick :) så nu sitter jag här och fryser skiiiiit mycket ! Det var sviiiin kallt !!

Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0