Hemma hos davve

Hej hej. idag har jag varit i skolan, sen stacka jag hem till Weiner med Hampus och Oscar. Dom typ satt och spelade fifa.. -.- sen stack jag te ip , för att dom skulle ha träning. Där var davve så vi kollade på den tillsammans , och sen läste jag typ min bok , och kollade på när victor spelade , sen typ sa jag något så att han blev sur och hällde vatten på mig.. SKIT KALLT ! aja , sen drog jag och davve hem till honom , för att vi ska ha matsäck till imorogn så vi ska köpa det tillsammans. Så han skulle hämta pengar , han sitter och äter just nu , sen drar vi hem till mig och hämtar pengar , sen går vi till coop. :) Dagen i skolan var väl sådär.. va hade skolfoto.. Inte kul ! Jag såg ut som ett emo.. -.- men aja , hoppas Davve blir klar snart , pappa kommer få damp på mig ..

Puss Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0