godmorgon !

Nu har jag vaknat , eller inte riktigt. Jag gick upp nu ;)
Jag har legat i sängen och slöat. Gick inte till skolan idag. Mådde inte så bra, men bättre än igår iallfall , det är ett stort plus :) nu ska jag försöka fixa lite med picasa :) fattar inte så mycket , så Linda får komma hit idag och hjälpa mig med det! jag har laddat ner photoshop också. men sen märkte jag att det var på engelska.. -.- så jag kommer inte fatta så mycket -.- aja , ska väl försöka lite iallafall , sen ska jag väl duscha , o fixa mitt rum. det är ganska stökigt kan man säga.

Puss Jennifer


Kommentarer
Postat av: sofie

haha, jag fattar inte heller photoshop. du behöver inte känna dig ensam ;) (a)

2009-09-15 @ 15:09:45
URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha okej , men jag börjar fatta nu (a) <33

2009-09-15 @ 15:54:02
URL: http://hammarbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0