fortfarande sjuk..

Tyvärr är jag fortfarande sjuk.. "/ Och jag sa ju att jag skulle städa mitt rum.., det gick inte så bra, det ända jag gjorde var och städade mitt kläd skåp.. eller jag ränsade vad jag kunde använda och inte kunde använda :)
Men imorgon måste jag fan till skolan ! Det är så jävla tråkigt här hemma ! det finns ingenting och göra.. -.- Jag missar så himmla mycket av skolan också.. jag behöver den tiden, men jag brukar oftas ändå bara och sitta och prata bort lektionerna.. inte bra ! måste börja ta skolan på allvar nu ! annars blir det inte lätt sen senare. Jag ska nog färga håret mörkbrunt. Mamma vill att jag ska klippa mig också. Men jag vet inte.. Jag vill ha långt hår ! Men det växer aldrig ! Ska nog bara klippa topparna isåfall :) vi får se hur det blir :)



Puss Jennifer


Kommentarer
Postat av: sofie

ja gumman kom till skolan saknar fan dig! §

Men gud vilken bild :O <3

2009-09-16 @ 21:21:01
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0