Fan vad skönt !

Äntligen klar med mitt rum!! Så jävla skönt och ha det städat! Jag är faktist nöjd med resultatet :) mitt rum ser så mycket större ut nu. jag har skit ont i ryggen nu. Imorgon ska jag nog till skolan. Det ända jag har gjort idag är och ha städat typ . skit jobbigt. jag städade verkligen heeeeeeeeeela rummet. jag damsög torka bort allt dammfrån hyllor. jag ränsade massor med saker sen när jag gick typ i fyran , rummet känns så frächst nu ! :D Men aja , nu ska jag nog vara inne på msn eller något. Sen ska jag väl lägga mig i sängen och smsa med Lollo baby ! :D <33 Ni får en bild på hur mitt rum ser ut nu ;) hoppas ni tycker om det.




 


NU


Puss Jennifer


Kommentarer
Postat av: amira

saknar deey fan <33 :/

2009-09-18 @ 17:05:51
URL: http://spikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0