Fan , pallar inte!

Fy fan vilken dag asso.. Jag har inte mått alls bra. Idag åkte jag till min syster. Hennes dotter fyllde år idag , så pappa körde mig dit tidigare för att jag och hennes barn typ skulle till hogelbypark. Sen klockan fyra så kom hela familjen dir för att fira henne. Jag kände bara att det blev för mycket när jag var där. Jag kännde mig så ensam. ÄVen fast alla var där. Men det var lixoom ingen som såg mig.. Jag gick till toaletten och typ satt och grät.. Satt där typ i en halvtimme. Sen kom min syster och knakkade på och fågade hur det var. Jag sa att det inte var något. När vi skulle åka så snackade jag med min andra syser , asso hon är 35. Det var hennes dotter som fyllde år. Hon märkte att jag hade varit tyst dom senaste timmarna, så hon frågade om dety hade hänt något. men jag sa bara nej, sen började tårarna att rinna. Hon ville att jag skulle sova där , men jag ville bara hem, jag pallade inte.. Men nu ska jag kolla på film med Ida. Vet inte riktigt vad det blir för film. Skriver senare kanske om jag orkar.


Puss Jennifer


Kommentarer
Postat av: kristin

Jenni gumman.. Får ont i magen av att läsa allt! Ställer upp för dig, du måste fatta det! LOVE U BBY

2009-09-19 @ 23:09:14
URL: http://playercrew.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, jag vet hur du känner dig, och man vet liksom inte vad som det är men man orkar liksom bara inte:D

Men tack tcak för din fina komentar

2009-09-20 @ 11:50:29
URL: http://emmasbok.blogg.se/
Postat av: sofie

Men gud gumman. ring nästa gång snacka med mig! har alltid tid med dig. berätta allt. jag kommer finnas vid din sida vad som än händer. du ska inte vara ledsen! <3333 Älskar dig

2009-09-20 @ 12:16:36
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0