...

Asså det finns personer jag hatar , det finns personer jag inte gillar varje dag , det finns personer jag älskar.. Jag hatar personer som är falska , dryga , patetiska , omogna , överdrivna , och ska spela något framför kompisar.. Varför kan man aldrig vara sig själv ? Det finns 3 personer jag inte alltid gillar.. 1. Du ska alltid gå över gränsen ! Jag trodde att du hade förändrats.. Men du är precis likadan ! Jag blir så irriterad av dig. ! 2. sen finns det två personer till.. När jag ser er så känns det bara som om att jag vill dööööö... Ni betyder skit mycket för mig, men ni bryr er inte om mig ? eller vad jag tycker , ni ska bara få som ni vill.. Och jag orkar inte ta den skiten längre.. Jag orkar inte bli behandlad så.. Jag har mått dåligt i ungefär 2 år nu.. Visst , ni kan se mig le , ni kan se mig skratta , men inerst inne så är det inte så.. Jag gråter typ varje kväll för att jag tänker att imrogon blir det samma sak.. Jag hatar att bli den som kommer i andra hand.. Och jag säger inte att ni måste vara med mig , Jag vet att jag inte alltid är perfekt och social , låt mig vara då.. för då mår jag inte bra , vill helst vara ensam och tänka vad jag ska göra.. Om jag behöver hjälp så kommer jag och frågar. Ni behöver inte bry er längre.. för jag klarar mig själv.. Men inerst inne så älskar jag er och ni betyder mest för mig , bara att jag inte visar det , jag får ingenting tillbaka för det!
säger inga namn..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men gumman då... Vet inte vilka du menar, men du ska fan inte behöva känna så!!

2009-09-23 @ 16:23:51
URL: http://matildatamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0