Börjar bli kallt ute nu !

Nu har jag kommit hem, eller kom hem vid typ åtta dåra men iallafall. Efter skolan åkte jag hem med Melinda, vi gjorde typ ingenting ? haha vi åt och typ satt vid datan. Hon typ hoppade på mig för att jag tog hennes mobil.. Vad har hon för hemligheter för mig egentligen.. ? Det ända jag visste var att hon smsade med theo , men jag fick inte se vad dom smsade om.. -.- aja, Vid typ kvart i fem så körde Melindas mamma oss till farsta ip för att hon skulle ha match. Dom mötte Enskede´, och Stuvsta förlorade med 6-1.. HAHA! Fy fan vad jag höll på och frysa ihjäl när jag typ stog där!! Matchen var slut typ vid kvart över sju tror jag så dom körde hem mig direkt , direkt när jag kom hem så hoppade jag in i duschen. Efter det åt jag min "middag" Det blev flingor och macka.. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på msn, men det är inga sociala inne.. -.- Snart ska jag iallafall sova !

 Puss Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0