Shit förlåt!

Gud förlåt, jag har inte bloggat på jätte länge ! Jag har inte orkat så man kan säga att jag tagit en blogg paus utan att säga det :) Men jag ska bättra mig! Jag hoppas ni inte bara har tröttnat ? (a) Iallafall, Idag har det varit skola men det känns som helg typ.. Vet inte varför ? :O whatever! Efter skolan drog jag och kristin hem till mig, vi åt typ lite flingor och så. Sen så vid typ 20 i fem så skulle vi till hennes träning, pappa skjussade oss dit :) sen efter så kom lollo till Huddingehallen så jag slapp sitta själv, så vi satt och pratade typ :) vid 6 drog vi typ hem, Jag gick värsta omvägen bara för att jag ville ha lite mer sälskap (a) Hahaha, så jag gick hem på en timme ungefär när jag kunde ha gått hem på typ sju min ? Hur smart är man ? Hahaha. jaja, orkar inte skriva mer. Bloggar mer senare tror jag (a) hihi, vi får se :D Puss på rumpan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0