shit, bor jag i ett fängelse eller ?

Hejsan! Ehmm.. Jag hade tänkt och berätta om min helg, men det tror jag att jag skippar, Det var min versta helg i hela mitt liv! Det var helt lungt på fredagen, alltr var som vanligt, Men på lördagen så skulle vi åka till malmköping, asso till staden och typ handla. Men jag orkade inte följa med.. Så jag stannade på landet, Det var bara mamma och pappa som åkte. När dom kom tillbaka så skulle dom fixa gårde, asso kratta. Jag orkade inte så jag satt inne och kollade på tv.. Dom blev skit sura, så vi bråkade hela kvällen om allt möjligt! Dom sa massor med saker.. och aa.! Så jag får inte gå ut på hela lovet,och jag får inte träffa någon.. Jag kommer bara sitta på mitt rum hela lovet. Och när skolan böjar så måste jag direkt hem! Annars kommer pappa och hämtar mig efter skolan varje dag..?! :S ärligt, Jag är inte Något litet barn längre, Jag klarar mig själv, jag vet vad jag gör?! Jag kommer säkert inte att få gå ut på hela året.. Jag snackar inte ens med dom.. :S aja, nu ska jag kolla på film eller något. Det är det jag kommer göra hela lovet.. Skit roligt va ? Jag vet det låter skit larvigt, men så bor jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0