Nu förstår jag.. :P

Nu är jag hemma. Skolan var ganska bra =) Bara att sofie trampade på min fot som jag har ont i.. så jag började blöda jätte mycket.. Efter skolan så gick jag till centrum, då träffade jag Linda och Sara.P
Sen började vi gå mot ip. Linda skulle hem och sara följde med mig till ip och träffade Lollo :D Ante var tydligen sjuk.. =( Vi kanske var där i två timmar , vi kollade på träning=) Efter det så skulle Lollo hem, Så jag var kanske kvar i en kvart eller något sen gick jag med Sara,Hampus,Oscar,Jakob,Victor och typ Pär (?) hahahah, han var arab och dom typ mobbade honom , fett taskiga! Men jag skrattade lite också.. Men det vara bara för att Hampus var lite cp.. :P Hahah , alltid Hampus som ska säga något. Och Victor är ju också arab. HAHAHA , är bara tvungen och skriva det för er som inte vet. Han kommer bli skit sur på mig:P Men iallafall. Hampus och Victor skulle ta en annan väg och Oscar ville att jag skulle följa med honom och pär för han ville inte gå själv med honom :P Haha , han var lite konstig faktist.. :P Så självklar så räddade jag Oscar :D Nu sitter jag hemma, har precis ätit och min syster ska låna min data nu för hon ska snacka med någon kompis som bor i canada :P haha. Bloggar senare =)


Puss Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0