lasergame

Tja tja , igår så hann inte jag skriva, jag var med kompisar hela dagen , det var skit kul ! Nu är jag i Norsborg hos min syster , vi ska åka och köra lasergame (stavning) Har aldrig kört det , men hoppas det är kul ! Igår så var jag med Kristin , Ante , Fredde och Lollo , vi hade det skit kul , först var vi på daggkåpan en stund , vi satt bara i typ gungan och inte gjorde någonting :P Sen skulle Kristin och Fredde hem då stack jag Ante och Lollo hem till Lollo , haha , vi hade det skiit kul , vet inte vad vi riktigt gorde men Lollo och Ante typ brottades (?) HAHA, jag höll på och kissa på mig för jag skrattade så mycket ! Jag hade grymt kul iallafall , Jag var tvungen och vara hemma senast 10  hos min syster och hon bor i Norsborg , och jag och Ante gick från Lollo ungefär vid halv nio eller något , och då träffade vi Adde och Julia vid Statoil , jag blev lite förvånad och se dom tillsammans ^^ Sen var jag tvungen och dra, jag var hemma vid typ halv 10 eller något , fan vad stressad jag var! Och jag visste inte när bussen och allt gick , och jag hade inte packat , det tar ju typ 40 min dit med buss och allt?! Men min brorsas kompis fick köra mig iallafall , så jag kom typ 10 över kanske. Men nu ska jag fixa mig lite i ordning och sen åker vi tror jag =)

Puss Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofie

vad roligt vill också göra det. :P <3

2009-10-03 @ 19:08:41
URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var skiiiit kul ! vi kan ju åka någon dag och köra , men lite fler också ;) Det kostar bara 60 kr i stan :D <3

2009-10-04 @ 18:09:51
URL: http://hammarbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0