Länge sen nu..

Det känns intye som om att jag bloggar alls så mycket längre.. Jag har typ inga besökare så jag måste bättra på mig nu. Jag orkar inte berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna jag ointe skrivit;) Idag har jag iallafall varit i skolan, det var ganska jobbigt, jag var svin trött! :O Jag var så deppig idag.. :( Iallafall, jag sket i spanskan, eller jag sket inte i den men jag och Sofie gick inte på den för vil var tvungna och göra en sak, var tvungen och snacka med min farfar, HAHAHA :) aah, nät vi träffade "honom" så börjadew jag nästan gråta, jag saknar verkligen allt! aah, sen hörde vi massor med barn sjunga och då könde man igen massor med låtar och så. Sen pratade vi med "honom" efter och vi missade hela spanska lektionen, och vi ska ha prov snart?! :O Kommer verkligen inte klara av det, jag vill börja på engelska istället!! :O Spanska suger, fattar verkligen inenting ? Efter skolan så satt jag kvar typ i en timme, satt och snackade med Hedman och Zäta. Jag gick hem vid tre, Då åkte jag mamma och pappa till Huddinge på typ Jokkmokk marknad? -.- Sen skulle vi kolla på skor till pappa för han har bara typ 6 års gammla gympa skor.. Och mamma sa att hon hade hittat några till honom. HAHAHAHAHHA, jag höll på att kisssa på mig! Det såg ut som ett par skor som hanikappade hade typ, eller typ aa. Dom var iallafall inte fina på honom:) Sen gick vi in i någon affär som typ heter "bern´s" dom har tp blandade kläder från vero moda och vila , skit fina kläder ! Jag skulle iallafall bara kolla på en klänning , jag provade typ 4 stycken , och jag gillade två av dom. Men det blev bara en av dom :D Jag tycker den var skit fin, ska ha den på julafton! (a) Måste bara hitta ett par skor nu:) ´Nu sitter jag och smsar med typ Jocke, och kollar lite på facebook ;) Imorgon draqr jag till landet.. skit tråkigt ! Kommer hem på Söndag och då ska jag typ sova hos min suýster i norsborg:) Sen nästa helg ska jag typ sova en dag hos min andra syster:P och en antt hos Melinda, eller vi snackade om det , men vet inte om det blir av.. "/ Jaja, nu ska jag kolla vidare ;) Puss
Klänning; Bern´s 600 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0