Hatar vårat internet ! -.-

Hejsan alla! När jag kom hem idag så satte jag på datan direkt, men internet fungerade inte.. -.- Jobbigt!
Men iallfall, jag var hemma i ungefär två timmar och då funkade inte internet , sen så körde pappa mig till Huddinge kyrka vid kvart över fem för vi skulle vara samlade typ halv sex. Jag kom iallafall i tid :) Men jag kände verkligen ingen?! :O SÅ vi gick till typ klockgården eller vad det hette, där var vi i ungefär 50 min, vi satt och "fikade" och typ sa våra namn och så.. Sen skulle vi till kyrkan, då såg jag Lollo, Sara, Ippa, Fanny och Sanna :) och dom skulle vara med i kyrkan med oss , fast dom är i en annan konfermations grupp. För dom ska typ bara på något läger i fyra dagar. Jag ska på läger i 12 dagar tror jag :P Vi ska vandra i fjällen.. Men iallafall, I kyrkan så skulle vi sjunga och Lollo sjöng skiiit höögt :P haha , sen skulle vi typ gå upp och doppa ett litet bröd i vinet och Lollo gick rakt in i en dörr så det lät jätte mycket och jag var den ända som skrattade , HAHAHA :D Jag var på skit bra humör! :D Men nu ska jag kolla på sverige matchen! :D Puss på alla söta! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0