hatar mitt liv !

Fy faaaan asso jag pallar inte mer. Jag hatar mitt liv , det är helt jävla fucking förstört.. Allt var bättre förut. Jag vill bara ifrån allt! Jag orkar inget mer.. Jag kommer ihåg när jag alltid var den glada personen, jag har förändrats jävligt mycket nu märker jag.. Jag vill inte vara den jag är nu. Jag orkar egentligen inte bry mig mer. Ni har redan förstört mig tillräckligt mycket ! Jag vill flytta så långt bort som det går just nu , byta skola , inte ha kontakt med någon här! Det finns ingen som förstår!! Alla bara driver när jag mår dåligt , jag är trött på det ! Och sen finns det ju vissa människor som är så jävla patetiska så att det inte är sant ! Jag har ingen kvar längre..

Kommentarer
Postat av: amira

finns här, hoppas att du vet det, <3

2009-10-19 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0