God morgon

Tjaja, Jag vaknade ungefär för 30 min sen, då var kl 13.10. Men jag var uppe till typ 4 igår. jag stängde av datan vid tre, asso jag satt och webbade med julia och lollo, eller lollo stängde typ av datan vit 1-halv 2? Så jag fortsatte och webba med julia till 3, sen ville hon sova för att hon var trött. Jag var inte ett dugg trött! eller jo.. Men vara lite (a) Så jag stängde också av datan vid 3. Men kunde inte somna.. Jag somnade vid 4. Hahah. Eehm, idag ska jag göra ingenting efter som om att jag inte får gå ut på hela lovet. Juste igår kl ungefär 7 så åkte jag mamma och pappa på middag i stan, vi snackade typ ingenting på vägen dit, vi skulle åka och äta och snacka om allt som hänt, men vi snackade inte ens om det, och jag ville inte påminna dom för då skulle jag bara vara på dåligt humör och blablabla... -.- vi åkte hem vid 11, var hemma vid typ halv 12. Det var en ganska skön middag :) Men vi snackar nu iallafall. Jag vill fråga om jag får gå ut , men vågar inte :$ Jag skulle ha skrivit igår men det var något fel med blogg.se.. -.- så det gick inte :(
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0