Förlåt!

Förlåt för min hemskt dåliga uppdatering! Jag har nämligen inte varit hemma, jag är fortfarande hemma hos min syster i Norsborg. Ganska kul faktist ;) från onsdagen tills nu har jag bara chilla, jag har knppt svarat på sms.. Förlåt för det också. Men har inte orkat, har bara kännt att  vilja slänga in min mobil i väggen eller något! -.- Jaja, slut snackat om det.. Just nu sitter jag i min systers barns rum, så jaa, jag är moster..-.- HAHA, låter lite roligt! Men dom är ju inte riktigt mina riktiga syskon, jag har bara en äkta brorsa, Men vi har bara samma Mamma, inte pappa. Så det är min halvbroder ;) Och han har också en dotter, så jag är Faster också.. HAHA. Det låter skumt men så är det. ;) Min syster och hennes kille har ju jobbat hela dagarna, dom har typ kommit hem vid typ fyra kanske och då så har jag varit barnvakt medans, dom har fyra ungar, men tre av dom går i skolan(fritids) Och ena är typ 10 så han har slutat med det;) Det har varit skönt och bara suttit hemma hos dom utan någon mamma eller pappa. Men känner ändå att jag saknar dom lite, asso så som det var förut mellan oss, för det är verkligen ine samma längre.. :( Vet inte om det kommer bli det heller.. Jag snackar inte med mamma något. Pappa snackar jag mer med, han verkar vara lite glad iallafall. Bra att jag ar någon iallafall.. Men jag har bestämmt mig att jag måste börja ta eget ansvar, måste bete mig bättre, inte vara så "kaxig" och faktist hjälpa till, jag tjänar mcket mer på det. Och jag säger bara en sak till er som alltid bråkar med era föräldrar, Det är inte alltid deras fel, det äroftast erat fel, Dom kan bli irriterade för att vi sitter på rummet sp mycket, men det är för att dom vill vara med oss.. det låter löjligt när jag skrier det, men det är sant! Ni har bara en mamma och en pappa, Behåll dom! Låt dom inte tröttna på erat betende !
jaja, ska slagga nu typ, det börjar bli sent, klockan är redan halv två snart;)
Godnatt alla söta Läsare :)
Vet inte om jag kommer skriva i morgon, för då är det fullt upp, ska på typ "halloween fest" hahha, men det är bara med barnen, kommer npg ta mycket bilder då, så antar att dom kommer in när jag är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0