Svar från frågestunden!

Postat av:

Gillar du Victor fortf?
Svar; Det skulle du gärna vilja veta vah? ;)
Postat av:

har du pullat?
Svar; Mitt privat liv ? :)

Postat av: kristin

Heej gumman! (a) <3
1. Vem är din bästa vän, om du får välja en?
2. När hade du ditt första "seriösa" förhållande?
3. Visst är jag bäääst?

Svar; 1. Anton 2. Har aldrig riktigt haft ett "seriöst" förhållande.. 3. Hahah, aa :) <3

Puss! <33333
URL:
http://playercrew.blogg.se/

Postat av: sofie

har vi roligt tillsammans?
Kan du lita på mig?
Mihihi, lite tråkiga fråger då men älskar dig gumman. ;) <33
Juste, Älskar du mig? :O

URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Svar; Vi har alltid roligt tillsammans! Jaa , jag kan lita på dig. yes baby I love you ;) <3


Postat av: Loam-sara

haha, det var salivet du täckte över!
love yaa:)<3
Svar; Hihih, jaa :$ <3 love u 2.

Postat av:

Gillar du någon just nu?
Har du någon kompis som du verikligen kan lita på, och som stöttar dig när du inte mår bra?
och vem är det isf?
vem/vilken kompis tror du att du kommer vara kompis med länge?

Svar; jaa. Yes det har jag, jag har fler som stöttar mig och som jag kan lita på. Det är nog Lollo och Sofie om jag måste välja :) Man har ju sina stunder då man bråkar med en vän, men det brukar gå över. Jag tror jag kommer vara kompis länge med Sofie , henne har jag känt i 8 långa år ! :)


Postat av: antevante

Visst e jag bäst ?
Visst ska du övertala dina föräldrar om lördag :O ?
Visst älskar du mej ?
Vem är din bästiiis ?

Jennniiiii <33333333333333333333333333333333333333

Svar; Haha , njaaa.. Haha aah :) Men kristin är också det (a) Jaa, men det är ju säkert att ni kan! :) Jaa, jag älskar dig. Jag har fler bästisar :) <33 


Postat av: Loam-sara

1.hur lång är du?
2.vem din BFF?(A)
3.vilken är din naturliga hår färg?:D

Svar; 1. Jag är 167 cm lång ;) 2. Jag har många som jag kan lita på, kan inte riktigt kalla någon "bästavän" :) 3. Typ, ljusbrunt :)<3

Postat av: sofie

skulle du kunna ha helt blont hår, asså platina blont?
Eller skulle du kunna ha helt svart hår?
Om vilket tror du att du skulle passa bäst i då? ;)
Puuuuus <33

URL: http://ssideoflife.blogg.se/
Svar; Haha, jag tror jag skulle kunna ha det, men så jobbigt när det blir utväxt ;) Så kommer nog aldrig färga till det (a) Jag skulle nog inte kunna ha helt svart hår :) Men väldigt mörkt skulle jag kunna tänka mig :) Jag tror jag skulle passa bäst i svart , passar mer i mörkare hår :)

Postat av:

Har du haft ett seriöst förhållande?
isåfal med vem och när? 
Svar; Nej jag har inte haft ett "seriöst" förhållande, inte vad jag kan tänka mig iallafall :)

Postat av:

tycker du också det är kul när alex.d håller på att säga: gå in på Loam.blogg.se rena skvaller bloggen-.-?

Svar; Har nog inte riktigt tänkt på det ;)

Postat av:

är inte du och melli kompisar länge ? om inte varför?

Svar; joo det är vi nog, vi har inte bråkat iallfall , men det känns som att vi glider isär ifrån varandra.. "/  

Postat av:

Hur går det för dig i skolan?
trifs du i din skola/klass?
är du duktig?

Svar; Det går inte så bra för mig i skolan.. Njaa , våran skola suger.. Men jag trivs ganska bra:) och nej, jag är inte så duktig, men jag måste skärpa mig nu!

Postat av:

Vem hatar du?
Gillar du victor fortfarande?
Vilka Tvprogramm kollar du på ?
vem är du bästa vän?
vem tycker du är en falsk person?

Svar; Om du inte hade varit anonym så hade jag säkert svarat;) so bad for you! Jag brukar inte kolla på tv. Har ingen riktig "bästavän". Det finns många..!!


Hoppas ni blev nöjda med svaren! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0