äntligen hemma !

Hej bloggen ! Nu är jag äntligen hemma från Ullared ! :D Jag har faktist inte köpt så mycket.. Köpte typ en tröja och lite underkläder =) Juste , jag hann inte köpa något till Sofie Melinda och Fjanton.. "/ Asso , första dagen så tänkte jag att jag bara skulle köpa saker till mig för vi skulle gå till afären på lördagen också , men så blev det inte.. Det var mer än tre timmars kö in till afären?! Hur orkar man ens stå där då..? :O Så vi gick till en väsk afär , där köpte jag en väska =) Och sen har jag köpt två par uggs , ett par svarta och ett par begsa (stavning) dom var skit billiga ! :D juste , tänkte att jag skulle ha frågestunden till tisdag , så jag svarar på frågerna då tror jag =) Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0