Antevante the cool här :D

Hihi , tja alla människor . Antevante hära . Sitter här nu i Jennis säng och har de naaajs . Jag och Jenni skrämde nyss vettet hur Lollo Jennis vita mask :D så jäääävla kul . Hihihi , nu ska vi snart kolla på en najs liten skräckfilm tror jag . Eller jag och jenni iaf , för lollo är typ mega trött , hehehehehehehhehehehheheheh . Lollo är på bra humör , jenni oxå och allting är naaaaajs , hihihihihihihihihihi (aa) :D:D:D
Idagf har jag absolut inte gjort någonting föräms typ klockan sju på kvällen för då fick ja skjuts av min mamma till Jenni :D Lollo och Jenni mötte upp mej och vi gick och skulle hyra skräckfilmer , de tog typ en halvtimma , för lollo ville hyra typ jävla prisonbreak som hon redan har sett den tönten . :D
Sen gick vi mot coop och adde och davve kom :D vi gick hem t jenni , och skulle kolla film och de gjorde vi . Lollo och Davve låg under täcket och höll på medan vi andra kollade filmen , fetttt bra film juhh ! Hette typ Haunted Forest , rekommenderaaaas ! :D Heheheheehehe och sen när dom skulle dra ,, Asså adde och davve så va vi kvar här och hade de lote bus . Och just nu så sitter jag här och bloggar och dom andra typ kollar på leende bara för jah e så jääävla rolig så det inte är swant miihihihihihihihihihihiíiiiii :D aja nu ska jag och jenni kolla film och lollo the tönt ska typ sova . NEj jag skoja bah hon e aaaas cool och jenni me mhihihihihihi men iaf , lollo ska typ sova och jag o jenni ska kolla nån skräckeli skräck skräckis :D heter typ dead méat . Verkar nääääjjszhh ! ;D hahahaha neeejh jag skoja baah :D NU ska vi ha de bäst , så ni får väl ha de så kul ni kan ! Inte lika kul som vi iaf , hahahahahahh jag e bäst ! Hejdåå , puss o kram , tahahahahahah lalalalala :D nej jag skoja , asså jag e på bra humör , fettt fluuuummm ! hejdå för sista gången gaaaah . Hahahahahahahhaa . Hejdå . Ni får ha de bra som sagt men aja tjao :) <3333333333333333333333333333333333333333333333333333 puss

Davve och Lollo :D Hmm .. Undra vad dom håller på me ;) ;) ;) ;) hihihihih . :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0