ska jag börja behöva ta sömn tabletter för att kunna somna?! :O

Asso shit, jag kan verkligen inte sova!
Jag är inte ett dugg trött!
Jag ringde Davve för kanske 10 min sen, han låg och sov, men han svarade (a)
Vi kanske snackade i en kvart, haha, han var helt borta! Och då menar jag heeeeeelt borta!
Gud vad kul det var, jag skrattade skit mycket!
Jag: Tjaaa! (skit pigg!)
Han: Hej..(Trött som fan!)
Jag: Vad gör du?
Han: Jag ska käka frukåst nu!
Jag: Hahahaha, VA ?!
Han: Jaa?
Jag: Vet du hur mycket klockan är?
Han: Halv sju?
Jag: Hahaha, Nej verkligen inte, asso du är helt borta!
Han: (kollar på klockan) Shit, klockan är 1 ?!?!

OSV.. HAHA
Det var skit kul!
Men jag kan inte sova, jag måste typ börja ta sömntabletter eller något!
För jag mår inte bra dagen efter, jah är alltid så trött då.. -.-
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag börjar ju 09.20 så jag får iallafall sov morgon imorgon, men jag kommer säkert inte orka gå upp... kommer säkert komma försent -.-
Måste snacka lite med kristin när jag kommer till skolan (a)
Jaja, jag ska väl kolla på film eller något.. -.-
Vi får se hur länge jag är uppe.. -.-
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0