Svaret om Anton Helgesson!

KommentarTid 
Anonym om ANTE OCH LOLLO SLAGGAR HAAR !!:
vad heter den där killen?
är han singel?
berätta fakta om han och lägg ut några bilder på han, (tips skulle bli ett intresant inlägg) e han snygg?

hur träffadfes ni första gången är ni bra kompisaqr?

e han mulatt, ja det va det från en crazy läsare :D
Ja, det var en kommentar av en läsare. Hihi. :)
Jag hade tänkta och svara nu. :)



Han heter Anton och han är singel, men har typ en tjej på g skulle jag tro..
Han ser väl bra ut tycker jag. :) Vi träffades första gången genom typ en kompis som båda vi känner. Och det var hon som sov här med oss. Jag och Anton är bra kompisar ja. ;) Och ja han är mulatt.

29 December, 18:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0