snöstorm!

Jag kommer verkligen inte klara mig i vinter om det kommer bli kallare än vad det är nu!
Jag kommer döööö! :O
Det är så jävla kallt. Jag orkar inte med vintern nu asso. Visst det är ju kul med snö, men tänk ner det blir värsta snö stormarna, det kommer vara jätte mycket trafik och så. Man kommer inte komma någonstans i det vädret.
Och slask är det värsta som finns! Då vill man inte vara nära Lollo. :P
Haha, hon hoppar ju i alla vattenpölar, kon kommer ju typ hppa i slask och allt.
Det är synd om henne, hon är ju som hon är. Hihi, men jag älskar henne iallafall.
Jag vill att det ska vara sommar! Sol och att det ska vara varmt. Men jag åker ju ändå bort i en vecka på jullovet. :) Och jag kommer ju inte fira jul hemma, jag kommer åka på kryssning då.
Aja, jag har precis ätit glass, skit äcklig! blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0