Slaggar hos Sara idag tydligen :D

Har precis kommit ut från duschen typ, eller kanske för en kvart sen. :)
Jag duschade skit länge så det finns ingen varmvatten kvar. Hihi.. :$
Idag ska jag till Vårberg och lämna ett papper med Mohammed.
Sen när jag kommer hem så ska jag fixa lite i rummet, och sen packa och sen drar jag mot Sara tror jag.
Jag vet inte riktigt vart jag ska sova, hahaha, jag skulle sova hos Lollo idag, men hon ringde mig och frågade om jag ville sova hos Sara med henne och Kristin, alltså blir vi fyra tjejer, riktgit kul! :)
Vet inte riktig vad vi ska göra, men jag måste iallafall ha min väska som Sara har lånat av mig typ i somras, haha, jag har inte träffat henne sen det. Det var riktgit länge sen jag träffade henne!
Jag måste ha väskan till kryssningen så att jag kan lägga lite saker i den.


Jag Sara Kristin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0