Mobil bloggar!

Tjatja. Jag ligger i sängen och bloggar från mobilen. skit najs, egentligen skulle jag ha sattit på datan. Eller jag gjorde det men internet funkade inte.. Som vanligt, det brukar aldrig funka. Skit irriterande. A iallafall, idag så var vi på museeum med klassen. Det var båda 7orna. Det var väl sådär. Kom i sämsta gruppen. Haha eller den ända var Melli som var bra. men hon gick bara sen för ingen jobbade i våran grupp. Då pallade inte jag heller göra det? Men vi blev typ klara iallafall? :-o Haha konstigt :p HAHAHA juste! :d det var typ två killar som hade kollat på Melli men sen så gick Melli till Hampus och typ stod vid honom. Då kollade typ båda bort :p efter det så började dom kolla på mig. Och då gick jag fram till Hampus och typ kramade honom. Och samtidigt så kollade jag på dom där två. Och dom blev typ skit sura. HAHAHA dagens roligaste ! :D sen så kollade vi på någon film som var i ca 30 min. Den var bra. Den handlade om typ planeter eller något? Och stolarna var så jävla sköna så det inte är sant! Jag satt brevid felixs, eller han höll typ om mig för jag skulle börja gråta, det var skit läskigt. Det var typ 3D och det länder som om att man skulle dö. Haha :d a efter det så åkte vi hem typ, träffade Lollo och Ozzie. Skit tråkigt! Haha nej driver bara :d vi satt typ inne i solariumet i Stuvsta.. ? -.- vi var typ där i mer än en timme. Sen ville jag hem. Och Lollo ville till pchallen :p den Tönten! A får träffade vi typ weiner, crippa, Jonte, geron och hilding :p självklart satt dom ju och Töntade sig. Sen stack jag hem. :) och gjorde typ ingenting.. -.- imorgon är det lucia i skolan. HAHAHA, ska mobba aleks! :d sen efter lucia tåget så har vi typ julpyssel. Vet inte riktigt när vi sluta. Men efter skolan så drar jag och sofie kanske till Kvarnberga, ska typ kolla på någon match? Dom är säkert sämst! HAHAHA :d om det är tråkigt så taggar vi till huddinge C. Jag ska typ köpa något :) aja, måste nog ta och sova nu. Men jag är inte ens trött..! Godnatt alla söta! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0