Mitt rum är katastorf igen... -.-

Hahaha, Nu har töntarna gått hem!
Vi gjorde ingenting speciellt. :)
Hade det bara kul, Victor tog massor med fjortisbilder.. -.-
Lollo satt mest vid datan och snackade med sin kille VADSMO! :)
Och jag och Hampus gjorde inget speciellt. Garvade mycket idag, hahaha! :D
Victor ringde massor med folk från min mobil och lådsades vara mig.. -.-
Och han smsademassor med konstiga saker, om ni har fått sms från mig på senaste timman typ så är det inte jag som har skrivit. :)

Hampus: Gud vad varmt det är här!
Victor: Ja det är det..
ett Ljud: (prutt)
Victor: ÖPPNA FöNSTRET

HAHAHAHAHAHAHAHA, omg vad roligt det var! :D
Nej, nu ska jag kolla lite på tv tror jag. :)

Tönten ville att jag skulle lägga upp denna bild på han. :)
Och han har tagir sönder min kamera nu, och jag har bara haft den i typ en vecka... :(

Kommentarer
Postat av: JAA UNDRA VEM! :D

VICTOR DE H IS A TÖÖNT! :D

2009-12-30 @ 20:56:57
URL: http://oonlylollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0