Jockze Cooling:) <3333333333333 Och Fredde -.-

Mohhahaha, jag sitter i sängen och typ, jocke och fredde kom hem till mig typ vid 7 eller något tror jag, eller först så var ju jag och Sofie i Huddinge, och då träffade vi dom på donken. Och då var typ klockan två kanske :)
Sen så okte vi hem typ vid halv sex, så vi åkte med dom på samma buss. Då drog ju dom hem, sen gick jag och Sofie hem till henne, hon skulle packa och typ äta, men det gjorde inte hon. Så hennes mormor och morfar körde oss hem till mig, Hihih :D När vi kom hem till mig käkade vi, efter en timme så stack vi till Stuvsta och träffade vi mupparna, nej. Dom är JÄTTE cooooooooola! :D aa, vi typ köpte tre filmer, och sen stack vi hem till mig, Vi kollade lite på film. Och typ aa. Vi hade kul iallafall, det var länge sen jag hade en sån här kväll! :D
Det hände absolut inget olagligt....... :O
MIHIHIHIHI :D Jag är verkligen på jätte bra humör! :D
Jaja, nu ska vi typ tvätta våra ansikten och lägga oss i sängen, Sofie håller redan på att somna. Jag orkar inte berätta allt, Men jag garvade iallafall mycket! (a)
Puss

Tack för kvällen killar. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0